mitt sängbord


mitt sängbord* har allt jag behöver
volymspray
massa snus
hårband
trasiga cigaretter
hela cigaretter
tändare
pengar
smycken
smutsigt glas
trasig klockradio (stulen)
fjärrkontroll
tom colaflaska
fructisgelé i sprayformat (lovelovelove)
skräp
nagellack
hårsnodd
gammalt liftkort till dundret (inse hur länge sen det var jag städade)
cd-skivor med okänt innehåll

nedanför ligger andra nödvändiga saker:
hudlotioner i mängder
pappersrullar
tidningar
ännu mer snus
ännu mer pengar
skräp
smink
idomin
ännu mer hårband/klämmor
fotoalbum
dvdkontroll
mp4-spelare
kläder
parfym
kamerabatteri
laddare till kamerabatteri
plattång
påse med okänt innehåll
alko-påse med välkänt innehåll
kladdig diesel-flaska
historiabok

vad som finns i övriga rummet, främst på golvet, tänker jag inte ens säga.
mormor har köpt nåt flashigt städ-set åt mig idag, så nu jäklar ska jag städa ;) sen blir det nog att umgås med berra och camilla m, för nu har stefan och mamma varit och lämnat min nyckel så jag kan gå ut, och sen kunna komma hem utan problem! lycka!

* en kartong som jag inte orkat packa upp sen jag flyttade hit (undra vad den innehåller?) som jag har satt 2 underlägg på, enbart för att jag inte visste varför jag köpte dom, vad jag skulle ha dom till, eller vars jag skulle ha dom.

Kommentarer
Postat av: A

Vars är afrikanen!? :O Jag trodde han skulle ligga start beredd på bordet :S Fast den kanske används så här dags :(

2008-06-02 @ 22:03:46
Postat av: frida

anders: han har jag ju i byrålådan där han hör hemma

Postat av: A

Han plockar du bara fram efter en dålig kväll på krogen då? Som i lördags när du låg och kravla omkring i leran så att du luktade värre än någonsin? :S Då måste han ju gått "varm" :O

2008-06-02 @ 22:31:32
Postat av: frida

ja det blir väl oftast då :) fast i lördags sov jag ju på bortaplan :O och det var ju ditt fel att jag var nere i leran och plaskade så tyst!

2008-06-02 @ 22:44:48
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: A

VA?! Hade du borta match? :O Hur kan de vara mitt fel? Jag rår väl inte för att du fortfarande gillar att dadda i lera! :S

2008-06-02 @ 23:08:44
Postat av: frida

men för att du var så mesig så jag fick agera superhero åt sara.. :(

2008-06-02 @ 23:13:29

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback