kul liv

gah! varför är jag vaken?
jag har gjort några tappra försök till att somna men det går fan inte.
det känns som att jag går till mamma och sover där inatt.
om man lägger sig bredvid tyzon så lägger han en tass runt nacken och trycker in nosen i håret och ligger och sniffar till båda somnar. det kanske hjälper? det jävliga är att jag hatar hår. och tyzon har hår. till förbannelse. vitt och jävligt är det också.

nu ligger jag här på golvet och lyssnar på värdelös musik, dricker vatten, tuggar toy, kliar sönder mina myggbett och är sådär lagomt bitter.

jag ser att xboxet ligger under ett klädberg, kanske att man kopplar i det och spelar sig trött.. eller ser nån gammal film som man inte orkat ta bort därifrån ännu? fast det orkar jag inte. vilken jävla kraftansträngning det skulle vara.







No, I don´t need no drugs to make me high, no
I don´t need no pills to make me calm, and
I don´t need no beer to make me wild, no
I don´t need no booze to make me warm

No baby,
There is only one thing
Yeah honey,
All I need is you

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback