just my luck

jag var less, satte mig i en gunga på dj, funderade, gick till näsbyn för att sova i lägenheten, nyckeln var borta, gick tillbaka till dj, hittade nyckeln, gick hem.
nu är jag less igen.

pappa börjar jobba 2 inatt. sa han. fast han kom hem nyss så det låter inte logiskt. skitsamma. han får skjutsa mig dit. jag vill bort. blö.

nu är det såhär david ditt tjurhuvud, jag kommer till boden imorgon. keiu också. och kixen, och carro k. och anders.

(läs inte det här mamma)
på lördag behöver hundarna hundvakt, och klart man ställer upp. jag har sagt att jag kan fara dit, själv. jag ljög.
- fest hos morsan på lördag!! komsikomsi

frida - men nog kan jag väl fara dit och vara med dom
mamma - okej vad bra :D
frida - mm.. faaast.. jag kanske inte kommer själv?
mamma - näee.. inget festande.. du vet hur det slutar
frida - näe?
mamma - ni slarvar ju bort hundar och stökar ner
frida - det gör jag ju inte! det var ni som söp bort tyzon här om helgen*
mamma - näe.. vi hade ju främmande
frida - men ni var inte nyktra
mamma - näe..
frida - näe precis. jag ska ha främmande, och inte vara nykter. men jag har iallafall koll på hundarna
mamma - det är inte samma sak

* när mamma vaknade en söndagsmorgon och skulle gå ut på bron så låg tyzon där och sov.

fan nu ringer ju farsans väckare. han ljög inte trots allt.
nu blir det alltså sista natten i läggan. sen åker mördarsängen åt helvete.
väntar bara på att pappa ska kurera armen så vi kan börja fixa här inne. det ser fan inte bra ut nu..

nä, nu måste jag packa ner lite grejer så jag överlever natten


Kommentarer
Postat av: Patrix

fan.. fan va du är schnögg!!!

Postat av: berra

du är så äckligt snygg att jag funderar på om jag ska droga ner dig och skära bort all din hud och klistra fast den på mig

2008-06-27 @ 04:32:29
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj oj oj då ;-) vad är det här hör sötnos?? hehe

2008-06-27 @ 11:31:59
Postat av: A

Jävlar vad du får komplimanger! :O Vill ju inte att du ska bli kaxig så av mig får du banne mig igen... :S Du är nog stöddig iaf :(

2008-06-27 @ 13:02:10
Postat av: frida

anonym: bra fråga. såna där frågor hör hemma på http://lunarstorm.se



anders: haha vem av oss är den stöddiga? ;)

2008-06-27 @ 13:09:03
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: daavd

jag menade inget tjurigt din korv :P jag menade bara att vi ser ju om du kommer ihelgen :) jag drack igår o jag ångrar de fan, men idag imorrn o på sön äre party så jag måste sluta gnälla nu och nu ska jag hem o börja ta fram biran o 16.00 senast är jag full ;) slå en pling sen kmr inte sitta vid datorn mer. cya vännen :D

2008-06-27 @ 14:06:40
URL: http://Myspace.com/Daavd
Postat av: soppe

haha slarvar bort hundar HAHA:D

2008-06-27 @ 14:24:08
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: EMMA

Grymta söta söta söta Frida vad du är söt :) Och du föressten, har jag sagt att du är sööööt? :D

2008-06-27 @ 15:31:13
URL: http://empooo.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback