cola

idag när jag gick hem svängde jag förbi snurran och skulle köpa fanta. utan att tänka stod jag där och plockade på mig massa colaburkar.

jag tog 5 burkar (why?) och gick till kassan
kassör - är det inte bättre att du köper en flaska?
frida - nej jag vill ha burkar
kassör - ajaa.. inge fanta idag då?
frida - nej det ser du väl
kassör - ojojdå är det nån som vaknat på fel sida?
frida - jag har inte ens somnat.. typ
kassör - haha hämta en flaska nu istället och sluta tjorva
frida går till kylen och hämtar 2 till burkar
kassör - haha skojar du?
frida - nej
kassör - det blir ju bara dyrare för dig
frida - just därför ska jag ha dom här 7 burkarna
kassör - eehm.. okej.. 70 kronor då

trotsig? hm lite kanske. men vi brukar faktiskt alltid kaxa mot varann när jag är där.

skönt jag sovit inatt då. eller det har jag säkert. men inte imorse när jag förflyttade mig till soffan. jag låg på en massa bråte, med fredrik snarkande i mitt öra. jag höll på att vibrera ner i golvet flera gånger när han snarkade som värst :)

antingen har fredrik haft något vitt och hårigt i sängen eller så är det patte som hårar för svart är jag ju inte nåmer iallafall.

sitter och lägger in alla bilder och filmer från igår nu. låg och lyssnade på kameran när jag och camilla körde singstar, hahaha. jag vill verkligen lägga in så ni får höra hur grymma vi är på att sjunga. dessvärre åkte mina kläder av innan vi började sjunga så för allas trevnad så blir det inga filmer.
varje gång jag vann skrek camilla "jävla mickjävel.. den funkar ju inte" "vafandå micken verkar inte fatta att jag sjunger i den". givetvis erbjöd jag mig att byta mick med henne, och även då förlorade hon. då blev hon "andfådd och orkar inte sjunga nåmer" hohohooh sopa

var ju och åt på kinesrestaurangen också

bjuder på den där. jag och wilma pössas


mina maskar. jag hatar fan kinamat

nä jag lägger in på
bilddagboken istället. det här suger ju

Kommentarer
Postat av: ;)

Hahah tjurig??

2008-06-07 @ 12:16:13

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback