stället där solen ALLTID ler

fan vad surt att vara hemma igen, även om det bara är för kanske 1 timme eller 2. bitterheten riktigt tog tag i mig och släpade ner mig på golvet när jag såg kalix från bilen. blööö!
aja, skitsamma. gårdagen väger upp det som fan, trots att min form inte är den bästa idag. haha. alltså igår... det.. ääh, det går fan inte ens att beskriva med ord. jag tror aldrig jag har haft så kul i hela mitt liv. jag skrattade så tårarna sprutade, käkarna gjorde ont och jag fick kramp i magen.

orkar inte berätta nu. tar det sen.

snart ska vi tillbaka till seskis, jag och robin. alla andra har dragit hem så det blir bara han och jag. får se om vi tar en favorit i repris :) haha.. oavsett kommer det bli lika braskit som de här senaste dagarna. för allt man gör med robin blir fan bra. han skrattar åt mina skämt!

imorgon kommer iaf massa lallare dit och dricker öl sägs det. jag antar att jag kommer bli som en tyst mus då (säger man så?), sitta i ett hörn och skära mig och inte säga ett ord. hoppas dom kan roa sig själva :)

påtal om mus. stackars wilma som fått stå ut med allt vårat ocensurerat prat. hahahaha.. cheeeses.


robin pillar igång guitarhero. hittills var det städat och fint


men sen då?


jag låg i en gummibåt och läste massa tidningar och stekte.


wilmur är söt :)


matte bygger våran fest-flotte (eller åströmsflotte som dom säger)
dom ska sätta bord och stolar och sånt, och
sen motorer. sen kan man glida runt och dricka ute på vattnet. höhö


morbror.. hej glaslirare


morfar fixar biffen


glad tjej.. har haft fläta hela tiden bara för undvika att raka av skiten,
och det är inte så jävla snyggt ska ni veta.

nu har jag inte tid att ladda upp mer. och jävla robinjävel som har tagit bort _alla_ bilder på han (och mig) typ. hade världens bilder från igår på kameran när vi hade krig med hudlotion osv. jag sprutade salva i hela hans ansikte och han såg helt galen ut.

..en grej.. ta fan inte med er kameran in i bastun. nu är det mobilkameran som gäller. doh!

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Vad vill du? :O

oooh, du läste om carolina gynning ;) erkänn att du tänkte på mig samtidigt..

Postat av: soppe

Haha den där luckan får du guida mig till :D

2008-07-17 @ 19:55:54
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: Berra

jag var väldigt underhållad av er :)

2008-07-17 @ 21:31:08
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Alltså, du har så långa blogginlägg att innan man har hunnit trycka ner tillräckligt för att skriva en kommentar så har man glömt bort vad du skrev som man skulle svara på, så då måste man gå tillbaka till sin egen blogg och titta vad det stod och sedan tillbaka till din blogg och så börjar det om igen. SKÄRPNING!



Anyway, så har jag skrivit ned på en lapp vad du skrev så nu kan jag svara.



Svar JA! Det är den mattan, I'm lovin it! Och svar NEJ, det är inte bara jag som gillar dessa filmer, dom är faktiskt skitbra, speciellt den sistnämnda. DOCK tror jag att man tycker den är ännu bättre om man har egna barn :)

2008-07-18 @ 10:48:33

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback