paraflax

paraflax är kixens ord för paraply.

jag har bjudit kixen på mat idag. woho! första gången gav jag upp innan jag ens hann börja, för ugnen var trasig som fan. fast egentligen var den inte det, det var bara jag som inte fick in plåten. andra gången brände jag hela skiten. men tredje gången lyckades jag. tror jag? jag vågade inte smaka.

jag har varit med mamma också. vi har gjort det vi är bäst på - prata. och massa annat skit. det är lika nervöst varje gång hon börjar en konversation med "frida.. jag läste din blogg och.." nej det gjorde hon inte! tur att jag hann prata bort mig. min mamma är iallafall helt underbar. det är nästan så jag vågar påstå att hon är den bästa människan jag vet. så bra är hon.
.. jag skulle bli glad om du kom (som mamma, och börs) med mig till luleå och shoppar någon dag. det låter väl kul? (A)
dessutom stjäl du ju alltid mina kläder. så du förlorar ju ingenting på det. hoho

iaf..
man känner sig uppskattad när hon säger saker som...
frida - jaha, vad ska vi äta idag då?
mamma - VI ska inte äta nåt. jag och stefan ska äta.
frida - men jag är hungrig
mamma - far på frasses då

frida - vad ska vi göra nu?
mamma - VI ska inte göra nåt. jag och stefan ska hem och chilla (ja, hon säger chilla. hon säger stfu också. tönt=)
frida - meh
mamma - jag har ju äntligen blivit av med erik

och när jag tycker att jag är som roligast, och försöker dra fram ett leende från henne så får man ofta käftsmällar som dessa
mamma - jag tycker inte om barn


MILF!

nääääe.. det här går inte..
nu ska jag kapa bort mitt huvud på brutalaste sätt, för att sen placera det på en klippa i något okänt land. sen är det fritt att sparka, stampa och slå på det hur mycket man vill. sen ska jag personligen sparka ner det på havets botten och låta det ligga där.

nu behöver jag film och mys. och patte. men han verkar lost and gone. kanske att man låter datorn vila ett tag? den har stått här och kämpat alldeles för länge nu stackaren.

dagens låtar:
akon - sunny day
keith urban - somebody like you
hello saferide - i tought you said summer is going to take the pain away



btw.. 8 juli, grattis :/



Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback