lök

puh.. vilken jävla dag. jag är helt slut.
nu är jag hemma en sväng bara och.. jag vet inte. tvättar kläder typ.

jag gick till läggan och skulle duscha imorse tänkte jag, men när jag väl var där kom jag på att jag inte behövde det. så jag ringde annis och vi tänkte fara till vassholmen och steka och käka glass.. när vi väl lökat oss fram till stenbäcken med cykeln så ringer elin och säger att hon står utanför annis, så annis var tvungen att fara dirr. haha fan!

aja, en annan dag.

tur att jag for på andra missions sen ;)

frida - nåå en igelkotte
loyd - vadå, är den död?
frida - mm.. tror det. om den inte sover med inälvorna utanför kroppen

nu måste jag gå och tvätta mina händer.. jag har varit och pallat gräslök, haha. mamma ville ha det till middagen. nu luktar mina händer.. lök.



bjuder på 2 riktigt ofräsha, ocharmiga, ofina, osminkade bilder.

vad händer ikväll? säg inte fest.. jag vägrar. alla jävlar verkar ju festa idag.. och alla andra dagar i veckan. skjutsa mig till seskarö!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback