you can't hurry love

nu kom jag ganska precis hem från rais the paradise, haha. linda frågade tidigare idag om jag ville komma och hälsa på hon och peter i risön. så när sara kom hit drog jag med henne dit. tanken var att vi bara skulle dit en sväng, men vi har fan varit där hela kvällen :) trevligt trevligt.

david glömde att ta med sitt insulin till camillas stuga så dom for hem så tidigt så vi orkade inte ens fara dit :)
sen har jag och loyd gjort en matlista, eller vad man ska kalla det, för hela nästa vecka, haha. stackarn börjar känna sig svag nu av hans ovarierade kost, som jag har tjatat om till han så många gånger nu. men nu blir det förhoppningsvis förändring :)

satt och lyssnade på musik i saras bil och pratade om livet, och blev smått nostalgisk



phil collins - against all odds
egentligen är alla hans låtar grymma. men den här låten har hängt med länge :) han kanske inte är det snyggaste som finns, men hans röst är så jävla skön. han har hjälpt mig många gånger med hans musik, haha.



bob marley - no women no cry
han är gud! me like.. den här låten och jag har varit bundisar i evigheter. love it.



lucy street - girl next door
haha mina flickidoler. bra skit.

"Everytime I'm around you
I never know what to say
Everytime I'm around you
You take my breath away"




några low-lifers har hackat bilddagboken.. och jag som har massor att lägga upp. aja.
håller på att ta ner enough nu med j.lo, känns som att det var ett tag sen jag såg den. men den behöver flera timmar för att bli klar. men jag har inte bråttom:)

imorrn är det jag och sara. nu ska jag göra något vettigt.
har blivit mycket youtubeklipp ser jag nu, hoho. skitsamma

börjar förövrigt bli dags för en ny kamera nu. har abstinens utan min. trots att jag har varit stenhård på att jag ska ha exakt lika kamera som den förra så lockar faktiskt den här också ganska ordentligt. tror nästan jag "råkas" beställa den så pappa får lite mer räkningar att betala (a)


fast en vinröd kanske. finns rosa också, som annis säkert hade tagit :) 8.1 megapixlar är ju inte fel alltså..

aja, skitsamma. måste sluta blogga nu, haha.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback