tjat

det var ett evigt tjat om att mitt bloggande. har ju ändå inget vettigt att skriva.

ska nog till farmor och farfar snart. det ryktas om att hon hatar mig, haha. har verkligen inte haft tid för henne nu på ett tag och då hon ringt har jag bara varit "oerhört otrevlig (alt. uppkäftig)" haha. sorry.

känner mig ungefär mest sliten nu. värre än alla bakfyllor i hela världen.

typ såhär ser jag ut nu..


okej myt.. men jag känner mig så iallafall. riktigt skabbig med andra ord.

imorgon är det hockey. modo - linköping. kan bli en riktigt bra match, så om någon vänlig själ vill skjutsa mig till övik så hör av er :)

blablabla.. skönt att vara ledig och ladda för helgen nu.. vissa människor där tar verkligen på krafterna, och på psyket. fyfan. finns ju några sköningar också dock:)

gubbe - mmm du har pojkvän
jag - jaså? varför tror du det?
gubbe - nää jag ser det på dina läppar.. du har så pussiga läppar
jag - bahaahah
handledare - jaa du skulle allt vilja prova va?
gubbe - nä för fan, inte när hon har de där järnskrotet i munnen.. säger inte din mamma nånting?
jag - njää mamma är inte så brydd, hon säger bara att jag ser ut som en zigenare. pappa däremot har hotat med att klippa av den några gånger
gubbe - hahaha förstår det
jag - men så länge nån ber mig ta ut den kommer jag ju ha kvar den.. det säger nog sig själv
gubbe - ... jävla tjurskalle

gubbe - kan du inte le? du har så fint leende
jag - hm.. du har inte gett mig nån anledning att le ännu
personal - hahaha
gubbe - du kommer till mig och är rolig, och inte ens jag lyckas. det är stooort!

tant - gud vilka snälla ögon du har. fast samtidigt lite mystiska
jag - ääh, jag är bara trött
tant - nej men du har jättesnälla ögon. har du pojkvän?
jag - joo en hel drös
tant - sålänge du är tyst gillar jag dig. ta en kaka och håll käften

haha

jaja.. min papa har kommit hem nu äntligen. slipper vara själv. tror han ska få göra lite köttfärssås åt mig. är ju som hans grej :)

näfan.. har inget vettigt att skriva. ska köpa en ny kamera och mobil när jag får mina pengar.. känns som att det är på tiden. ska nog köpa brorsans kamera också som man kan ha med och vilda med i fyllan :) vågar nog inte ta med min nåmer.. och morsan hittade blandannat presentkort, som jag äger, i ett skåp igår som hade hunnit gå ut.. typiskt.

äh



www.felixzenger.com

han är ju inte dålig iallafall:)

Kommentarer
Postat av: Putte

Frida, vet du vad?

Du är söt på de där bilderna :)

Postat av: fiffo

naaaaj du är ju galen :)

2008-01-23 @ 22:23:52
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback