shine on me

nej jag sover inte. det är fan helt omöjligt. och nu är jag dessutom helt ensamen hemma, och det smäller och låter där ute. vågar inte röra mig, haha. jag är rätt mesig ändå.

jag tänkte plugga nu. iallafall göra lite religion, bara för att hålla mig vaken. sen tänkte jag städa garderoben, eller fixa skorna. alla ligger i ett berg insnörda i garderoben. trodde fan inte jag hade så mycket skor.. men tydligen.

har beställt lite grejer också. eller aa, lite underkläder och nåt halsband och sånt där svammel. och skor såklart. synd att jag inte har några pengar bara. tur att pappa har det :)

jag och loyd har legat och sett på nattliv eller vad det heter. jag hatar den där spy-tjejen. så jävla jobbig. bara skriker hela tiden och kollar på sig själv. jag skäms fan när jag ser henne, haha, ungefär på samma sätt som när jag och kixen är någonstans och hon speglar sig överallt. tillochmed i bilar, trots att det sitter folk i dom. jobbigt läge. no offence kixen :)

jag har soleksem också sen vi var och stekte bacon på solkällan för nån dag sen. kliar som satan på magen och ryggen, heeela tiden. men ja ä' int bitter.

bjuder på lite äckliga bilder tills vidare







06.20

maaah.. still awake :) har hunnit plugga och städa litegrann. +poäng till mig :)

"men då måste man ju fylla på den med ånga hela tiden?" ja tröttheten sätter sina spår.

no one, no one, no one can get in the way of what I feel for you

nu ska jag nog messbomba pattilatti och kolla så han har orkat sig upp, sen ska jag göra mig klar och gå till skolan, så jag hinner plugga och sova lite innan vi börjar (a)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Att vara vaken på natten is the shit :P

Postat av: Daavd

får du tråk så vet du att jag är uggla med dig ^^

betyder bilden längst till höger att det är fett kallt i kalix eller ? :S gullig va du där iaf ^^ haha, puss på dig

2008-01-10 @ 04:12:28
URL: http://myspace.com/daavd
Postat av: loyd

tänkte med skriva att du var söt på den bilden men nu ids jag inte det :D

2008-01-13 @ 17:16:12

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback