sara har övertaget

Hoho alla snokare dära !
Här har ni Sara även känd som fiffomiffos vapendragare. Eller hur de där nu är ! Jag har ett uppdrag av Frida och de är att jag ska blogg till hon. Hmm eftersom hon har höga krav på mig tror jag att hon förväntar sig ett riktigt sjukt inlägg av mig. Hon ger mig prestations ångest men ändå är hon rätt gullig fast int när hon sover då kallar hon alla i sin närhet för " Jävla bäver" Så vad hon drömmer om ska vi inte prata om hära NEEJ!

Tjalala Frida har känt mig från blöjan för er som är ouppdaterade. Och om ni inte bryr er sluta ni gensat och läsa.

Tack tack om allt är som de ska vara är de bara dom som läser kvar jo tack. Idag har Frida läst innehållet på varmkorvar. Mindre bra och mindre mysigt också. Hyyy.


Eftersom Fridan har svårt och erkänna sina pinsamheter så kan jag erkänna några åt er.
1, Hon brukar VATTNA blommor.
2. Hon gillar INTE clowner
3.Hon gillar och kasta grejer omkring sig och på folk också. ajajaj.
4. Hon var väldigt mycket på sur på mig när vi var små jag fick inte ens kolla på hennes hus. Till lägg att vi bodde mittimot varandra i eran intressebok.


Tack de var allt för mig hoppas ni är nöjda och kan sova på saken.


Släck ljuset sen!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback