kaos

blää.. håller på att fixa i bloggen men allt skiter sig bara. så nu får det fan se ut såhär tills jag orkar göra någon cool bakgrund och fixa med bilden och allt det där svamlet.

idag har jag sovit hela dagen och kommer inte kunna sova inatt. ska till sara och sen måste jag plugga teori och biologi. känns mindre givande. har ombokat teoriprovet förresten. kändes inte värt att fara dit och göra bort sig medvetet :)

huvudvärken håller på att ta över. jag sätter en femma på att camilla har smittat mig, hon var ju som ganska förkyld när hon var här.

jag och cäm har haft ett litet high school musical-maraton, finns grymt bra låtar med. camilla låg mest och grinade och blev känslig för att.. jaa för att hon är sån :) och hon är kär i dom där två. medans jag blev kär i en jävla statist. det var verkligen kärlek vid första (och enda) ögonkastet :)
här träffades dom första gången. älskar den här låten, gah!








äh, se filmen istället, eller ta ner låtarna. dom är grymma:)

Kommentarer
Postat av: Daavd

just "start of something new" och "breaking free" ska jag och en till spela in en cover på på skoj ^^ fast dom kommer jag iofs inte släppa ^^ ajja :)

akta pott frillan på han i "start of...."

Gissar på att du sett 2an också ?^^


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback