i'm walking on sunshine..

.. not!
inatt har jag en less-natt. dagen har varit bra, kvällen har varit bra. natten har däremot inte varit så jävla bra. känner mig less på det mesta, främst mig själv kanske, som vanligt. sara förstår iallafall, vilket jag är glad för. hon är en av de få som bryr sig.. inte den som avbryter när jag pratar.. för att kontra om något som hänt henne eller sånt. hon väntar på sin tur, haha. allt handlar om att ge och ta tror jag. annars funkar fan ingenting.
nu menar jag ju inte att jag sitter och gnäller hela dagarna, utan hon förstår när jag är glad också, och hon är glad för min skull.. hon blir inte bitter och försöker komma på något hon gjort bättre eller så. bra skit är det.
aja.

har varit barnvakt idag. jag och ida låg i min säng och käkade bullar, eller hon käkade, jag såg barnprogram. tanken var att jag skulle söva henne, men pappa kom och väckte mig och jag insåg att jag hade misslyckats. hon var vaken, jag sov. det är alltid jag som somnar, gah.
sen har jag hunnit bada med kläderna också, och mobilen. med teknisk som man är pillade man igång den igen ;)
sen har jag och sara sett film. enough. den var bättre än vad jag kommer ihåg. har sett disturbia också (igen!!) och.. vad den då hette. den var då värdelös iallafall. och imorse såg jag nån annan film som också var värdelös, så jag gav upp efter några minuter.

jag vet som inte vad jag vill med något nåmer. har tvekat sen första stund, och det är inget bra tecken. aja, tiden får väl avvisa.

när jag coh sara var ute och lallade med bilen och vi stötte på några väldigt-för-fulla människor, eller aa, en väldigtförfull tjej och en väldigt-för-förstående kille så slog det mig hur jävla onödigt det är att dricka. fyfan. hoppas jag inte beter mig sådär. väluppfostrade som vi är stannade vi iallafall och erbjöd skjuts, då tjejen låg i en jävla snödriva utan kläder och motorik och bara gallskrek och grinade och killen bara stod där och försvarade sig.
kommer ju dröja ett tag innan jag häller i mig alkohol iallafall.

nu ska jag se nån annan film, och kanske städa upp lite här. måste ringa och få lite självförtroende av loyd också. han är alltid så charmig.
igår fick jag höra blandannat "du är ful", "du har dålig smak på dig själv", "du är fan inte snygg nånstans", "fan vad störd du är", "du är ju sjuk" osvosv. sånt är alltid kul att höra :) fast han sa snälla saker också, men sånt bryr jag mig inte om, haha.
vi hoers.




..valet är ditt


Kommentarer
Postat av: loyd

Nu hittar du på :)

2008-01-13 @ 17:25:56
Postat av: fiffo

det gör jag väl inte. du är alltid elak mot mig :(


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback