hopplöst fall

det är nog mitt andra namn.

jag har varit med om det sjukaste någonsin idag. kändes ungefär som att jag hade rökt hasch i 5 veckor nonstop. råkade somna på nåt konstigt sätt när jag låg och såg tv, vaknade 2 timmar senare av att kroppen hade somnat, innifrån. halsen, tungan, ja allt. hade såna där streck överallt som man får när man sover riktigt hårt, och det sved som satan på ryggen. har nog bränt mig när vi var och stekte bacon på solkällan sist.
vet inte varför jag hade sån panik, men jag trodde att jag hade försovit mig för klockan var 10, och jag hatade mig själv. hade ungefär 492 missade samtal och lika många sms, så jag började svara och ringa där i sömnen, som vanligt, och var helt skum.
ringde upp mamma som hade ringt och hon blev riktigt orolig för mig, haha. trodde fortfarnade att det var morgon. samma med pappa, röt åt han att han inte väckt mig. pratade med loyd, och var lika lost. sen ringde jag sara och skulle höra varför hon inte hade väckt mig, eller om hon hade väckt mig, men då sa dumskallen "jag ska just lägga mig och läsa en bok typ".. och ändå hade jag suttit och kollat på klockan i typ 10 min och såg att den var 22, men det kopplade inte att det var kväll.
tog väl en halvtimme så var jag människa igen. en klarvaken jävel.
kommer inte kunna sova inatt.

modo är vidare till slutspel, det är bra skit. är ju inte oväntat direkt.

känner sånt jävla hat till en människa jag inte trodde jag kunde känna hat för. tragiskt men sant. äh, skitsamma.. det går väl över antar jag..






jag smälter;-*

tog lite gamla bilder av camilla=)

ida, cam och jag:) <3<3<3<3

äh, orka :) jag ska ta ner nån film istället

Kommentarer
Postat av: Patrik

Haha fin jävla bild, ser lite smått retarderad ut! Enda anledningen att du smälter är för att du är så söt och just hade duschat tror jag :)

Postat av: fiffo

haha finaste bilden jag sett tror jag:)
meh, mest troligt inte :)

2008-01-09 @ 23:35:33
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback