förhållanden

jag har kommit fram till att jag inte har så givande relationer med mina kompisar. fast jag har kul ändå :)
den enda jag möjligtvis gör något med är sara, och pottan.

jag och annis - hon kommer hit kring läggdags, lägger sig i sängen, jag sitter vid datorn, sen byter vi plats, tvättar bort sminket, myser i sängen, somnar.

jag och camilla - hon kommer hit, alltid med hennes dator, pappa fixar igång internet åt henne, vi sitter och svamlar på. trots att vi sitter vid varsin dator så pratar vi och tar breaks och hittar på något. vi brukar få dumma idér ibland, riktigt dumma alltså. sen tar vi ner någon film som vi somnar till. på dagarna brukar vi roa oss med något. camilla har alltid mycket i görningen :)

jag och kix - film, film, film. stripsmeny. kixens standard fråga inne på frasses (tror inte det gått en gång utan att hon frågat) är "jaha, vem vill du ha sex med då?" eller "vem vill du bli tillsammans med då?" sen startas vrickade diskussioner som spårar.

jag och leffe - kondomkrig, sminkkrig, nightwalks. det är ju iofs nåt :)

aja skitsamma. ibland händer det ju att vi gör något också :)

idag har jag alltså varit med camilla. hon ringde och väckte mig kring 1, eller 2 eller vad fan den nu var. så jag skickade hem annis och sen kom då camie. efter lite skvaller for vi och solade, for till morsan och umgicks lite snabbt, sen frasses och sen hem hit. sen har vi bara svamlat på. sett outsiders och blivit irriterade över att människor kan vara riktigt tafatta i huvudet.
sen kom sara andersson och hämtade oss med röda faran, for till cam i g-gården och hämtade lite grejer, sen drog vi på maskeringen (efter att sara varit och köpt ölkorv, usch) som bestod av huvor. sen har vi farit runt och tutat åt alla idioter på stan typ. vi är numera kända som de tre muske(l)törerna.
nu ska vi se film och vara vakna hela natten tänkte vi.

camilla är en hejare på att vräka ur sig dumma kommentarer..
jag - är den framhjulsdriven eller bakhjulsdriven?
camilla - den har 4 hjul

jag - vad är det i kladdkaka?
camilla - choklad och kladd

camillagranström säger (23:50):
Frida är en slida
frida säger (23:51):
camilla är en pilla(re)
camillagranström säger (23:52):
frida är en (plan)smidare

vars fan rimmar frida och smidare?

camilla i sömnen
camilla - i'm on fire
jocke - va??
camilla - ja jag drömde att jag hjälpte farfar att såga plankor.. och det gick bra

camilla i sömnen igen
camilla - stön, fniss blabla
jocke - va?
camilla - ja men var försiktig med kläderna
jocke - va?
camilla - var försiktig när du slänger kläderna på golvet
jocke - vad sa du?
camilla sätter sig upp, tittar på jocke och börjar skratta
camilla - jag drömde att vi gjorde det.......... eller så var vi på mellandagsrea

haha orkar inte ens tänka. hon ligger och skrattar hysteriskt i sängen som alltid annars och pratar med sig själv. hur kan man inte älska henne? :)

men som loyd sa "hahahaha ja men egentligen kan man ju inte förvänta sig så mycket.. det är ju bara camilla" yes sir, min camilla! :)

kan bjuda på lite bilder från camillas dator, gamla bilder alltså, och äckliga bilder, främst.
hon är poppis på msn nu så hon kan inte skicka mer ännu, haha. får göra det då hon somnat :)

hata mig inte. camilla hade sminkat mig på ena bilden och jag ser lagomt sneknullad ut. på den andra var jag nyvaken och chockad över synen jag möttes av i camen. är alltid snygg i håret på morgonen.



och patte.. just so you know

lalallalaa :P

nu är minigrisen min hungrig, så jag ska dra ihop nå mat åt henne :)

luleå tycker att jag ska bli näspenetrerad av en ärta för att lära mig lite vett. haha whatever.

modo vann med 5-4 btw, kung är dom. och imorrn är det skola. kuk. men jag ska bara smita iväg tills camilla vaknar, sen ska jag hem och kramas med henne igen :)

patte är bra skit :) <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag älskar dig med hjärtat

2008-01-08 @ 00:39:34

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback