feelings show



en halvbra låt. Aly & A.J - Insomniatic


egentligen har jag inget vettigt att skriva, men i brist på annat så..
har sett lite hockey idag. modo - metallburg magnitogorsk. modo förlorade med 3-0, men med tanke på namnet på laget kunde man ändå inte ta dom på allvar, så det kvittar.

det sjukaste är att jag inte är trött. inte så att jag kan sova. däremot är jag helt lost and gone i hjärnkontoret och fattar inte ett skit, och jag känner mig måttligt svag. men sånt får man ta.
det är ingen idé att plugga. fattar ingenting, så jag ska ta ner massa skitbra filmer som jag ska ligga och se tills jag däckar :) känns bra att veta att sömnen är nära nu.

på söndag kommer ida. can't wait.

jag och sara tänkte boka bastun här imorgon, men det verkar mer givade att fara till camillas stuga. camilla, jag, sara, lisa, lecke, jennifer, david, martina tror jag det blir. äh vi får se.

sleep tight;-*

"What am I gonna say,
When you make me feel this way?
I just.... mmm"

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback