blaha

tror fan jag måste hålla med loyd om att jag är lite creepy. känner fan på mig saker hela tiden numera.
som idag satt jag och pratade med loyd i telefon som vanligt.. så sa han att han sitter i soffan och.. "ser på spin city?" fyllde jag i. hur fan kan man ens bara komma på det sådär? hann inte ens tänka. säger allt bara och det blir så jävla läskigt :) loyd som inte är någon som ser spin city heller. fattar inte vars jag fick det ifrån. åsså sitter idioten och ser på det. sen var det nåt mer men jag minns inte.

jag känner mig som bitter igen. vill göra nå busigt. tänkte skriva att jag ska jävlas med pappa, men nu har han ju hittat mig här så det vore ju lite opassande att skriva det.

sara har förgyllt min dag iallafall. hon säger så sjuka saker hela tiden. haha. skrattar alltid så jag grinar.
frida - kom med oss på lilla i helgen då?
sara- men jag vill inte dricka
frida - men du behöver ju inte dricka
sara - alltså jag vill vara nykter
frida - ja men vafan.. om du inte dricker är du ju nykter. du kan skjutsa oss
sara - ja men jag känner att jag inte vill dricka
frida - gaaah -fdgldgkdgkdfg---.....
sara - .... men vadå, får jag ha på mig fina kläder då?

frida - fan vad skönt det skulle vara och dricka i helgen.. känner att jag behöver det
sara - men vadå, ska du ligga eller?

babybaby.

jaja, nu ska jag göra något vettigt. kolla på den här förresten. helt sjukt. ska fan skicka alla pengar jag har till dom där stackarna. mår fan dåligt av att se det..




har förresten sett världens bästa och äckligaste film idag.. house of wax. bra skit.

Kommentarer
Postat av: daavd

alltså frida, så äcklig är den inte ? rätt bra, men jag tycker den är mer lustig än äcklig (:
Hade det varit en jätte äcklig film hade jag inte föreslagit den :b


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback