äntligen fredag

jag satt och lyssnade igenom lite gammal musik på datorn. måste verkligen rensa, blää.




lillasyster - umbrella

10 gånger bättre än när rihanna krystar fram den:)



blowsight - toxic

alltså jag älskar den, haha. blir helt glad av den. mycketmycketmycket bättre än brittan.




missade visst skolan idag. var tydligen skönare att sova. har varit en sjuk natt. sovit en halvtimme, varit vaken en halvtimme, sovit en halvtimme, vaknat på soffan, somnat på soffan, vaknat i pappas säng, somnat, vaknat på kökssoffan, somnat, vaknat i min säng. och sådär har det hållt på. vaknade iallafall imorse i min säng. med pappas jacka på mig.
har lyckats drömma några bra drömmar :) orkar inte berätta om dom dock.

nu ska jag städa och sen kommer sara. vi ska kramas hela kvällen :) behöver lite närhet känner jag, haha.

veckans träning har gett resultat. eller jaa. träningsvärk iallafall. fyfan, min röv är död. kan inte ens sitta. och ryggen är d.ö.d! :) jaja, ska dra igång pappa snart och träna bort värken :)

Kommentarer
Postat av: Pottan

Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att rihannas version är 10 gånger sämre faktiskt :)

Postat av: fiffo

aaah, men då gillar inte jag rihanna heller så tillochmed du hade nog gjort den bättre:P

2008-01-11 @ 14:33:58
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: daavd

alltså lillasyster version är 10 ggr bättre, det är mer tryck, mer sväng, skönare röst. allt.. iiiinte ofta en cover blir bättre än orginalet faktist :P

2008-01-11 @ 15:19:04
URL: http://myspace.com/daavd
Postat av: annis

jag tycker rihanna sjunger den bättre, hatar lillasyster ;C

2008-01-11 @ 15:24:25
URL: http://annmary.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback