annis!

image502

jag och david pratade om snabelsnoppar och annis fick vrickade bilder i skallen och kände att hon var tvungen att rita ner det, hahah. hon är störd..

senare..

frida - sprutade du mig på ryggen nyss?
annis - jaa det bara .. SPLASH!

haha jag är verkligen trött.. annis sprutar med mitt gelespray som är kladdigt som satan, öööverallt, tillochmed på skärmen, så jag ser inte ett skit.
nu ska vi fortsätta ta på varandra och se film, säkert. hon rotar i mina lådor, så jag måste sätta stopp för det :)

annis gjorde ett "test" på mig.. det här är resultatet;
-camilla och badhusbögen är på ett hästollon och suger på tår då kommer cortney cox och säger vill du klitta mig i ögat?

-sara och loyd är i ett dike och äter ägg då kommer per-åge skröder och säger kan du komma på nånting?

-kixen och davd är i annis öra och pillar varandra i stjärten, då kommer arne waise och säger cheeses

-annis och eije är i ett soprum och kastan lösskit på hundar då kommer pluto och säger jag har svamp i näsan

-frida och cykelgöran är på hotellet och kissar i varandras näsor, då kommer lars gw persson och säger svälj säd!


hejrå

Kommentarer
Postat av: Daavd

haha knaaas

och får jag fråga, va i helvete är det dära för nå? det nere alltså^^


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback