skröder

http://www.modohockey.se/nyheter.cfm?nyhet=3396&rows=5

I LOVE YOU!

nu gör jag en hockeykategori också där det säkerligen inte kommer stå något vettigt. mest bara inför-matcher och lite annat onödigt vetande. orkar mest troligt inte söka upp alla gamla inlägg och mata in dom där.
om ni inte bryr er så strunta bara i att läsa :)

hockey gör mig glad. skröder gör mig glad.

kvällens match mot färjestad skulle jag nog kryssa eller sätta en 2a på. möjligtvis vinst för oss efter sudden.
den yngre brodern av the hedmans är fortfarnade skadad och det finns några frågetecken. många sjuka och småskadade.

nu måste jag dessvärre städa. blev ju inte av igår. otippat. får återkomma senare.



haha jag älskar sånt här!

och vad håller lubbe på med? vad hade han tänkt hämta i linköping? han är ju luleås stolthet och enda vettiga spelare, istortsett. less blir jag

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback