MAMA =)

 

nu vet jag en som kommer håna mig för att jag fortfarande lyssnar på spice girls, förrutom resten av alla som läser det här.

så, nu är du nämnd :) ANDERS ALLTSÅ!!! JAG MÅSTE SKRIVA HANS NAMN FÖR HAN TROR ATT HAN FÅR STATUS DÅ!! =)

 

"She used to be my only enemy and never let me free
Catching me in places that I know I shouldn't be
Every other day I crossed the line
I didn't mean to be so bad
I never thought you would become the friend I never had

Back then I didn't know why
Why you were misunderstood (So now)
So now I see through your eyes
All that you did was love

 

Mama I love you
Mama I care
Mama I love you
Mama my friend
(You're my friend)

I didn't want to hear it then but
I'm not ashamed to say it now
Every little thing you said and did was right for me
I had a lot of time to think about, about the way I used to be
Never had a sense of my responsibility"


 

förlåt för att jag alltid skriker på dig
förlåt för att jag aldrig hälsar på dig
förlåt för att jag vägrar lyssna på vad du har att säga
förlåt för att jag ibland tvivlar på att du faktiskt är min mamma (haha)
förlåt för att jag alltid skriker och lägger på när du ringer
förlåt för att jag inte städar undan efter mig
förlåt för att jag gör allt du ber mig att inte göra
förlåt för att jag kallar dig dumma saker (oftast då du inte hör)
förlåt för att jag alltid ger dig skulden för saker du inte gör
förlåt för att jag gör fula grimaser bakom din rygg
förlåt för att jag inte vill ligga och kramas med dig i sängen längre
förlåt för att jag är så oansvarig
förlåt för att jag är så dålig på att visa hur mycket jag uppskattar allt du gör
förlåt för att jag flyttade från dig och skyllde mitt tragiska liv på dig
förlåt för att jag inte sköter skolan så bra som jag vet att du vill att jag ska
förlåt för att jag säger saker jag inte menar och tvärtom
förlåt för att jag är den "ragata" "skata" och "häxa" du brukar kalla mig
förlåt för att jag klär mig och beter mig som en "zigenare" trots att du hatar det
förlåt för att jag ifrågasätter allt du säger


..men det är ju faktiskt du som har uppfostrat mig


..och du är ju faktiskt min mamma, så du har inget annat val än att älska mig! höhö
nä okej. jag älskar dig mamma.
som jag har sagt tidigare. vi har blivit tightare än vad jag trodde att 2 människor
kunde bli. trots att jag brukar tjura ihop ibland så vet du vad jag tycker :)
you're the greatest!

 

undra vem som har lärt henne sista posen?!

 

NÄ nu måste jag fan sluta smöra för alla. det är inte min grej! hejdå era skithuvven!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krydd flickorna 4 life!!! 8-)

2008-02-16 @ 11:55:59
Postat av: EMMA

"jag har klickat mig in på din blogg några gånger, dels för att andra bloggare tipsar om det och dels för att jag hoppas på att nångång kanske få se en bella med vettiga åsikter. hittils har det inte hänt. jag accepterar att du hatar barn, jag accepterar att du är ful, och ja, jag accepterar tillochmed att du tycker att fula underkläder är fina. MEN.. vars är självrespekten? det finns gränser. du älskar dig själv och har självförtroende, mål och visioner, det är jävligt bra. MEN, du är verkligen inte allt. du måste inse det.
ibland när du kläcker ur dig något korkat kan jag verkligen tycka så jävla synd om dig, och samtidigt bli irriterad på mig själv för att jag ens bryr mig.
jag kan se dig stå där om några år, utan nånting, mål och hopp som gått åt helvete, du har ingenting. ingen vilja. inga vänner. ingen mr.X, ingentnting. jag skulle skratta om jag såg det. och må bra av det. men det är ju jag.
som sagt så gillar jag att du kör ditt race, men kom ner på jorden snälla du.
kolla längre än vad näsan räcker.
herregud, du är 17 år, du går i skola. du hinner vara vuxen senare.
och en till grej, angående ditt barnhatande. vad gjorde du när din lillasyster (som jag fått för mig att du tycker om) var liten. hatade du henne då? blev du äcklad av henne?
whatever. hoppas barbella går bra för dig och du kommer dit du vill!"

Den är så klockren :) fan vad bra du är. haha

Postat av: fiffo

haha tur att jag censurerade det första jag skrev, annars hade jag nog suttit bakom galler nu:)

2008-02-16 @ 15:01:03
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: morbror

Förlåt att jag inte kramar dig två gånger varje gång jag ser dig istället för en, sötnos

2008-02-17 @ 00:24:54
Postat av: fiffo

mattias - det är lugnt, bara du skärper dig :)

2008-02-17 @ 13:19:09
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback