oh lord

mitt psyke var bra fram tills sista affären. fyfan för tjocka tanter i mataffärer.

jag försökte ta mig förbi en fet kärring (förlåt, men hon var fet och blockerade varenda jävla framfart i hela ica maxi). samtidigt försökte jag manövra en överfull vagn, samt ida som också ville putta på, åt andra håll. tjejjäveln såg det men stod kvar och skrattade så hakorna slog henne i pannan, samtidigt som hon tittade på någon reklam på en tv.

jag gjorde ytterligare ett försök att ta mig förbi, med ett framtryckt leende på läpparna den här gången. tjejjäveln märkte det även denna gång, men stod kvar och guppade av skratt.

tillslut säger ida

ida - kan du flytta på dig, vi vill fram
kärring - gå en annan väg då, det är upptaget här ser ni väl
okej, där sprack det. hon ska antingen vara trevlig eller hålla käften när det gäller ida.
jag - men förhelvete, flytta på dig då! det finns inga andra jävla vägar
kärringen tittar ner i korvdisken istället för tvn
kärring - jag måste handla min julmat. ni får helt enkelt vänta
vi väntar. kärringen tar onödigt lång tid på sig
jag - uppenbarligen behöver du inte handla någon mer julmat
jag backar vagnen och går med snabba steg mot pappa och kassan. jag kunde nästan höra hennes hakor guppa i takt efter mig.

direkt vi kom hem började jag slå in julklappar, samtidigt som kixen satt på andra sidan tråden och försökte övertala mig att komma ut. som tur var hade jag 300 skäl att inte dricka ikväll, så jag kunde tacka nej med bra samvete.

erik kollade blodtrycket som var lite väl högt, och jag skrämde han att det är på grund av för mycket godis och för lite motion, så nu kom han in och frågade om jag ska med ut och gå. även om jag inte hinner det ikväll så tackar jag aldrig nej till en promenad.

sen väntar bastun, hårfärgning, städning, klä julgranen, slå in mer julklappar, baka osvosv.


imorgon ska jag och mongosara och köpa nåt åt patte som mamma
hittade idag. hoppas det duger då, för nu är jag fan less på att inte
hitta julklappar till han.

Kommentarer
Postat av: soppe

hahaha bad ass :D


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback