nu är det jul igen

..fast inget firande. de ringde imorse (första gången dessutom. vadå utnyttja läget) och frågade om jag ville komma och jobba idag. det ville jag inte, men kan kan jag ju. så jag tackade ja. när de ändå var på g frågade dem om jag kunde imorgon också. och det är ju inte direkt så att jag måste schemalägga det jag gör om dagarna, så klart jag kunde det.

jag valde alltså bort min släkt och julklapparna för pengar. vilket as jag är.

nåja, patte har just farit iväg med hans släkt, och jag ska snart fara till farmor och sleva i mig mat innan jag börjar jobba klockan 4.
imorgon börjar jag 7, men det gör inget. jag jobbar ju med camilla, och vi har redan paxat att gå morgonrundan med varandra, så det så! :)

ikväll när jag slutar (efter 9 alltså) så far jag till mamma och hoppas på att hon tagit hem de eventuella julklapparna från mormor. blir ingen fest ikväll alltså. pärskans.


god jul hörni.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker lite synd om dig som får jobba idag. dock hade jag mer än gärna tagit jobbet jag blev erbjuden, varför jag ens tackade nej förstår jag fortfarande inte..



GOD JUL GULLFRIDA

2008-12-24 @ 17:55:59
Postat av: soppe

ut under julhelgen? nej för faan, skona mig.. jag är så förbannnat sjuk så ja får int sova om nätterna

Postat av: Camilla

Jag tycker den där jackan ser bekant ut ;) Det var roligt att du kom på juldagen förresten, synd att inte sara kom dock. Jag blev ju alldeles för wasted så det var ju tråkigt för dig men jag tyckte det var roligt att du kom :)

2008-12-27 @ 22:18:22

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback