massage

idag har jag varit så pass vuxen att jag varit på arbetsförmedlingen. sen att jag inte fick ut så mycket av det skiter vi ju i, men jag var dit iallafall.
efter det gasade jag och sara hit där hon fick träna massage på mig, då hon har massageprov på måndag. jag klagade inte. hon masserade även bort lite av träningsvärken som kom efter tvspelandet igår. det är fan illa att man kan få träningsvärk av ett tvspel.
sen av någon konstig anledning var jag och patte ute och nattvandrade i mörkret igår, och det var iskallt så jag har spänt mig så jävla mycket att jag har träningsvärk i ljumskarna också.


inlevelsen! :)

aja, tanken var att jag skulle och se idol hos några ikväll, men nu har jag smittat pappa med kräksjukan (hihi) så jag måste vara med ida ikväll medans han ligger och spyr stackarn. hoppas patte tänker på mig och kommer hit och hjälper mig. ida leker hellre med han än med mig av någon anledning.

nä nu ska jag sleva i mig några pepparkakor och fortsätta fylla i massa tråkiga saker på arbetsförmedlingens sida. inte för att jag förstår särskilt mycket.

frida säger (16:27):
ja men inte vet väl jag vilket datum jag började ettan
Fegon | Fantastisk säger (16:28):
augusti började du skolan varje år
Fegon | Fantastisk säger (16:28):
det är då sommarlovet tar slut 
frida säger (16:29):
vilket år? =)
Fegon | Fantastisk säger (16:34):
no idea
Fegon | Fantastisk säger (16:35):
1995/1996
Fegon | Fantastisk säger (16:35):
om du är 89 och började skoln när du var 6-7 år
frida säger (16:35):
jag kan väl fan inte räkna
Fegon | Fantastisk säger (16:36):
skriv det som merit 



patte har sugmärken på ryggen


här hade lockarna börjat fara ut så det syndes inte


älskling ritar


camilla, sara och jennifer kollar på berra när hon spelar

nu hörde jag något om pizza. bra, jag är hungrig!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men hahah! :P


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback