maaaaat

jag har just lagat mat, gjorde tillochmed så det skulle bli över så pappa har då han kommer hem från jobbet. måste ju kompensera för alla de andra dagarna på året då jag inte är fullt lika lätt att ha att göra med ;) jul snart ju.

jaja, det är ungefär det som har hänt. nu ska jag sätta mig och knåpa ihop mitt cv. fan vad vuxet. imorgon ska jag anlita sara som privat chaufför så jag får fara runt och knacka dörr och hoppas på att jag hittar något jobb här istället för att söka där nere i dalarna.

idag på hemköp
jag - näää ingen röd mjölk, ta gul!!
patte - men du dricker ju ändå inte mjölk! och det smakar ju likadant
jag - varför ska vi ta röd då?
patte - för att det är godare

eeh? =)

Kommentarer
Postat av: JENNA

okej, skrev inlogg + lösen i mejlfältet :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback