chasing pavements

af idag igen. lika givande som de andra dagarna. ska ha sökt jobb i dalarna, gällivare och vilhelmina innan december är slut, annars hatar dom mig. jag hatar redan dem, så jag skiter i vilket.
och det är ju inte direkt så man har så många anledningar att stanna kvar i den här skitkommunen något mera så det är väl bara att ge det ett försök.

sen har jag tiggt till mig middag hos farmor och farfar. yum. inget nytt under solen (månen?) alltså.

häromdagen gjorde jag en ny bloggdesign. var nästan heeeelt färdig, men då somnade vi och datorn hade startat om under natten. fan vad glad man blir av sånt. ska sätta mig och knåpa ihop en ny nu. patte ligger i sängen och ritar, så jag får inte lägga mig där och plugga teori. då stör jag tydligen :)


min lillasyster och lillebror byggde en snögubbe här om dagen. den fick bara en näsa, som den nu tappat. hon kommer ju vara helt förstörd när hon kommer hit och ser det. stackarn. måste fara och köpa morötter :)

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback