all i need is you

effektiv jävla dag idag. spenderat pengar jag inte har osv.

nu är jag rastlös. det blir en prommis i mörkret, sen hoppas jag på sällskap och film.

mitt favoritmongo har kommit hem också. imorgon blir det en lång jävla prommis med hundarna och henne. tänk vad mycket man har att ta igen efter bara några dagar, trots timmar i telefonen varje dag. ja fyfan.
blir även middag med mongosara och hennes familj, vilket alltid är nice. slutar väl med att jag och sara sitter och dricker rester av vin/öl/cider hos morsan medans resten av kalaset flyttats över till älgstigen 2. det är alltid jävligt bra. slår fan aldrig fel.



mamma har även lovat mig kläder. jag hade för mycket pengar kvar efter att jag bara hittat mig 2 halsband och lite skrot  tidigare idag, så jag köpte underkläder åt henne. samvetet spökade och hon ringde upp och bad mig komma och hämta pengar till lite kläder jag hittat på chili. nu snackar vi bra byte :)

lördag blir det happis och david.



har kollat igenom bilder tidigare men jag lägger upp sen, för nu måste jag fan ut och vandra bort lite problem.. läskigt att gå själv dock så jag blir nog inte ute länge.. höhö

blö:/

Kommentarer
Postat av: daavd

haha hade jag vetat själv hade jag gärna sagt när allt är ;D dom håller på med schemat idag och imorrn föratt få plats på allt helt :)

Postat av: saaaraa

Jag förbjuder dig ock skriva smör inlägg . jag börjar fan och gråta :( men när går vi ut med charmtrollen då?

2008-08-29 @ 12:20:02
URL: http://farmorsara.blogg.se/
Postat av: AnnMary

haha nee ;) du gör dig så bra på bild!

2008-08-30 @ 14:02:13
URL: http://annmary.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback