all by myself


att sara är lite småäcklig vet ju alla. men hon slutar aldrig förvåna.
hon äter t.ex. bacon.. rått. direkt ur paketet.. som godis.

men igår då när jag var där och hon skulle äta kyckling.. det tog fan priset.
helt brutalt slet hon upp paketet och började gnaga på kycklingen, med skinnet på.
det bara smackade och flög kyckling överallt, och varje gång hon bet tag i benet så ville jag spy.
och hennes stönande och mördarblickar mellan tuggorna gjorde det inte bättre.
sen satt hon där med kycklingsmet i hela ansiktet, mellan tänderna och på bordet och jag tackade gud att det var över.
men nej, då tog hon tag i den andra klubban och åt upp den lika brutalt som den första.
jag - jag hoppas du har bättre bordsskick när du är med matte
sara - mja, mjoo.. lite. men jag är ju hungrig
jag - ja men inte fan blir du ju mättare av att misshandla maten
sara - äh, håll käften

fast det var en bra upplevelse. nu behöver jag bara tänka på det varje gång jag blir hungrig så går det över. pappa kommer inte hem förens på fredag eller lördag, så jag vågar inte gå ut och göra mat.
fast.. jag har bjudit över kixen på middag så det kanske vore lägligt att laga mat då ändå.

ikväll vill jag mysa.. jättemycket. men det verkar inte vara ömsesidigt. så istället ska jag och berra se på en barnfilm. ja jag vet, det är förjävligt. men hon ville.
sen har kixen tvingat med mig på hotellet ikväll för lite skitsnack på terrassen. värst vad man ska vara vuxen då. hoho. men hon har ju faktiskt tagit körkort idag den murveln, så man måste ju offra sig.


jag+paint



annis, kommer du ihåg? :) miss u!

Kommentarer
Postat av: Daavd

krig? haha.. vad kan du göra ? :)

Postat av: berra

varför bitter? Vi måste till morsan snarast! hon erbjöd sig att vi ska minigolfa + dricka oss fulla, kan det inte bli den 19 så vi är där nu nu nu..

2008-08-06 @ 18:11:11
URL: http://beramagnusson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, Snart kan du ju gå mainstream och skaffa dig en anorexiablogg då, allt tack vare Sara!



Förresten har jag dåligt samvete över att jag glömde säga hejdå igårkväll innan jag smällde igen bildörren, det har gnaggt lite sådär otäckt hela dagen nu så nu passa jag på och säger det, Hejdå! ^^

2008-08-06 @ 22:33:50
URL: http://skinfiol.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback