no more

någon idiot (läs jag) har spillt sprit i tangentbordet så det går skitsegt att skriva och det gör mig galen.

igår var det iallafall bra.
efter alldeles för lite sömn (igen) så for jag och berra till happis och finland och sprättade pengar på all möjlig skit. men det måste man ju också göra ibland.
verkligen _allt_ sket sig, och vi var måttligt less på att leva. men eftersom att vi visste att vi skulle dricka alkohol några timmar senare så skrattade vi bara bort problemen..

eftersom att pappa _aldrig_ är hemma så förfestade vi här, på 2. precis som vanligt.
den här gången var bättre än de flesta andra gånger dock. varför vet jag inte.
sara var hit någon vända efter jobbet, även kixen, som också var kvällens chaffis.

berra och jag började frysa okontrollerat mitt i allt och vi bestämde oss för att krypa ner under täcket och kramas. vilket vi gjorde. sömnen var inte långt ifrån, men varje gång ögonlocken var påväg att fara igen sa vi något otippat som gjorde att vi istället började skratta som idioter.

man blir ju dessutom farligt ärlig på fyllan.
berra erkände blandannat att hon var livrädd för mig innan hon kände mig. och hon är fan inte den första som säger det. kul liv.

dessutom lyckades hon med det omöjliga
hon skulle ringa johnsson
berra - blablablabla.blablablabla blablabla (pratar oavbrutet i en kvart)
berra - men du. vafan är du med farsan för? jag hör ju han i bakgrunden
"johnsson" - det är jag som är din pappa

hur fan kan man ringa så fel? och sen inte höra det? hahahaha..

jaja, sen var vi på hotellet och det var väl bra. berra försvann spårlöst dock.
sen for jag. eller.. vi for på korvgubben och jag köpte mat åt halva kommunen, som jag sen kastade iväg i ett trapphus för att ingen ville ha. svin!

sen for jag till patte och sov. idag har jag varit lika snygg och fräsch som alla andra söndagar. dock slapp jag ångesten den här gången, och det tackar vi minnesluckorna för.
men fan vad vi har sovit. har sovit igen de timmarna jag missat under veckan. skönt som fan. och mysigt, som vanligt.

sen for jag hem och sen kom berra och camilla och hämtade mig och vi for ut och gick och blablabla.

sen har jag bara legat på soffan med lillebrorsan. tvingade pappa att stryka mig på magen och hålla käften, medans jag hatade och gnällde. det är ju inte i onödan man kallas mensmonster.

nu har jag varit ut på en kort nightwalk och en cigarett. eller 2. sånt behövs på söndagar.

3 filmer väntar på mig nu, men min kontroll till dvdn ligger i någon jävla kartong som jag inte orkat packa upp än och det känns inte motiverande att börja gräva nu. fan!

Kommentarer
Postat av: daavd

nån verkar vara purken :/

du vet vem du kan ringa vännen för ett pepptalk

Postat av: berra

Hahah.. varför skriver folk bara ner dom dumma sakerna jag kläcker ur mig. Någon gång måste jag väl säga något lite smartare? eller? ;D hahh

2008-08-11 @ 09:10:54
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: EMMA

Jag var då inte rädd för dig innan jag kännnnde dig :D modigt va? :P

2008-08-11 @ 11:47:42
URL: http://empooo.blogg.se/
Postat av: AnnMary

Jag älskade dig på lunarstorm innan vi lärde känna varandra.

2008-08-11 @ 13:58:23
URL: http://annmary.blogg.se/
Postat av: berra

Hah.. ja, du kanske har rätt i det. Måste börja läsa bäcker så jag låter smart

2008-08-11 @ 16:47:03
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: AnnMary

Ja, jag ville ha dig som kompis ;)

2008-08-11 @ 20:36:38
URL: http://annmary.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback