live från kvarnvägen

okej, nu har jag äntligen börjat måla. men fyfan vilket kaos det är just nu.

evighetsprojekt....

jag har absolut inget tålamod så jag sket i att tejpa över lister och försöka dölja golvet osv. men då sitter jag här nu, med ett (ofrivilligt) nymålat golv, fönster, lister och kropp. men pappa tycker bara att det är gulligt med lite färg på näsan och på fönstrena, höhö.

mammamyggorna tog över mitt rum och jag fick smått panik och började hovera med penseln, som skvätte ner precis allt! inklusive mina händer, som jag sen pillat med i ansiktet. sen att jag åmat mig efter väggen och färgat håret, knäna, benen, armarna och kläderna vita är ju obligatoriskt.




jaja, nu är det gjort iallafall och jag slipper dom där hemska jävla blommorna. nu ska det här bara torka, sen sliter jag hit berra så får hon komma och hjälpa mig med den riktiga färgen :) sen ska jag övertala patte att rita nåt coolt på ena väggen också. wohooo.. eller nåt.

igår vaknade jag iaf med annis, sen var jag med sara, sen hos mamma, sen kom berra och fredrik hit, sen kom även patte. vi såg nån film och vandrade runt, sen for dom, så jag och patte såg nån mer film.. vi sov inget eftersom att han skulle till sthlm 6 på morgonen, och det kändes dumt att gå och lägga sig då han hade farit.. men det gjorde jag ändå, i några timmar iallafall.. sen var det bara att fara ner på stan och äta lunch med berra, sara och fredrik.

resten av dagen satt vi på waynes och lallade på.. morre var där också. hann in på några affärer och kolla, blablabla.

sen for jag och sara hit och färgade hennes hår och sånt och sen for jag till mamma och kirrade färg och umgicks.

näe nu ska jag in i duschen och tjura.



patrik är förövrigt bäst i världen. pöss

Kommentarer
Postat av: Patrix

för övrigt så är det där sista fel, det är ju du som är bäst :) Miss u <3<3<3

Postat av: Camilla

Cool Trixen tröja gumman ;)

2008-08-23 @ 10:35:08
Postat av: soppe

haha så där brukar det sluta när jag målar oxå :) pösszz

2008-08-23 @ 18:19:40
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: AnnMary

ahahahah whoops ;)

2008-08-25 @ 21:27:26
URL: http://annmary.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback