kläpp!

efter ännu en sömnlös natt så är inte humöret eller minnet som det ska.

jag var på banken tidigare idag
jag - vad är det för datum idag?
kille - den fjärde
jag - FUCK!!!
kille - huh?

helvete, lillebrorsan fyller ju år idag. jag som hade planerat värsta grejen.. gaaah!

aja, har iaf ringt. hoppas han kommer hit sen. tro det eller ej, men jag saknar han. jättemycket.

grattis kläppjävel. "äntligen" 13 :) hoppas du mognar nu.


här var han lite mindre än nu.
och ja, det var jag som skallade ut hans framtänder. hoho

nu ska jag fara ut igen. min pms kommer äta upp pappa annars, och samvetet har redan hälsat på flera gånger.

.. och grattis på namnsdagen arne :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis:P

2008-08-04 @ 15:08:00
Postat av: Berra

pms är fan inte bra någonstans. Fyfan hela dagen har varit åt helvete. ska låsa in mig på mitt rum och gå ner endast då jag behöver besöka toaletten. Usch äckliga dag.

Postat av: Berra

Fan, jag såg att Arne hade namnsdag idag fast för någon dag sen och försökte komma ihåg det. glömde nog bort det igår någon gång. fan. tur att du märkte det :) Jag hatar att leva, i alla fall just nu. fyfan alltså.. pissdålig dag. jag måste bort härifrån.

fika låter gott! :)

2008-08-04 @ 17:14:01
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nu har jag halvhatat lite, har hållt mig i tyglarna med pmsinläggen den här gången dock! ;)

2008-08-04 @ 17:27:30
URL: http://skinfiol.blogg.se/
Postat av: Berra

jag skulle inte heller hålla reda på en anka, den skulle fan rymma även om min hade varit av plast.. Vi måste göra något någon dag tycker jag. jag tycker vi kör fotboll eller något liknande. dock måste vi bara få ihop jätte mycket folk för jag orkar inte springa så mycket;D

2008-08-04 @ 18:33:21
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: berra

vad fan har du gjort om du inte kan gå? ;(

vi kan köra cykelfotboll, du sitter på min pakethållare och sparkar lite lätt medan jag cyklar omkring :)

2008-08-05 @ 00:43:41
URL: http://beramagnusson.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback