fan vad less

hela dagen har varit ett jävla mörker. det första jag gjorde var att börja bråka med pappa

pappa - när kom du hem då?
jag - jag vet inte.. sent
pappa - vem var du med?
jag - men vad fan.. skit i det du
pappa - hade ni roligt?
jag - vad är det här för jävla förhör?
pappa - är du bakis?
jag - håll käften

och sen har varje ord han sagt bara varit tortyr i mina öron. han har försökt smöra med att laga mat, montera fast grejer jag tjatat på skitlänge osv, men jag bara hatar. kul jävel jag måste vara att leva med. fanfanfanfan.

jag och sara har köpt godis iallafall, så nu känns det lite bättre.

helst av allt skulle jag vilja lägga mig och sova nu.. som fan. men näe.. då ringer brorsan och säger att vi ska spela kubb. men berra bangade. så jag vet fan inte vars jag hamnar. gaaaaaaaaah

nu måste jag vara barnvakt åt ida, som sover. farsan försvann och bad mig bara gå och se så hon inte vaknar. som att jag blir gladare av det då!!!! gaaaaaaah igen

nu är det inte länge kvar till sara flyttar. vilket betyder att jag snart kommer börja sova borta jävligt ofta. woho!

Kommentarer
Postat av: Berra

I call you very.. snart :)

Postat av: Hanna

Varför undrade du om vi har stuga i seskarö? ;P

2008-08-03 @ 23:54:03
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jahaa okej :) Det var bara min familj som hade åkt båt ut till sandskär..

2008-08-04 @ 08:54:00
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: JENNA

int ja hällär ; )

2008-08-04 @ 12:29:22
URL: http://gucciime.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback