arne vs. frida

för ca 5 minuter sen satt jag och arne och tävlade om vem som kunde pluta mest.. jag vann.
tyvärr är arne för svart för att synas där nere i mörkret.

(ja, jag är lika trött som jag ser ut)

sara har satt igång tankeverksamheten hos mig ikväll. JÄVLIGT ONÖDIGT AV DIG DITT ARSLE! nu kan jag inte sluta tänka på vars alla djur tar vägen när dom dör, för man ser dom fan aldrig döda. jag vet att dom blir uppätna, men det kan ju inte sluta där. alla djur i hela världen kan ju inte bli uppätna, innan jag hinner se dom. vafan.

nu har jag varit ute och roat mig med dj-gänget och en basketboll. skönt som fan. nu ska jag se fab5 och sova.

här om natten när jag sov så vaknade jag av att jag och kixen gick förbi berra vid repa, och när jag skulle peta på henne så fick jag en sån jävla stöt att jag vaknade med hjärtklappningar. när jag vaknade höll jag i fredriks flug-grillare som han köpte i fyllan på shell. jag lovar att det var roligare, och skönare, att leka med den i fyllan än i sömnen.

bra låt
och för johans skull lägger jag in den här också

Kommentarer
Postat av: daavd

haha va sött, att du tar dig själv som en kille som älskar sex and the city :) lilla vännen ;)

Postat av: Daavd

ey knip din lilla söta trut :)

Verkar bara vara Becca Jones som fattar mig, uppdatering ;)

2008-08-05 @ 02:59:10
URL: http://daavd.blogg.se/
Postat av: Fegon **

Om sanningen ska fram så var det jag som bad henne ladda ner den. Jag ville se den för att den verkade förbannat rolig. Den var tillochmed roligare än så

2008-08-05 @ 09:38:45
URL: http://fegon.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback