yeeey

kvällen är räddad, och kixen är min hero :) som jag sa. hon ska dock vara nykter, för hon har match imorrn.. eller träning.. eller nåt annat som är viktigare än alkohol :) men kixen blir så tvärlugn då hon är bland folk så man märker ändå inte om hon är påverkad eller inte.
sara dissade ju först, men nu verkar hon också sugen på att komma, så vi hoppas på det :)

har varit i saras stuga idag. fyfan vad skönt. men när hon började elda i bastun för att kunna grilla korv där var det bara att pysa. det kändes lite för seriöst för mig. loyd säger att jag är en asfaltstjej, för att jag inte gillar naturen. men det gör jag visst! jag är bara livrädd för björnar och ser inte riktigt charmen med att grilla korv, då det måste vara den ocharmigaste maträtten på jorden. riktigt vidrigt tillochmed.

nä nu måste jag gå och ringa mickepicke och höra vad han sitter inne med för skitrolig information, innan jag packar partybagen.

loyd inatt - påminn mig imorrn att jag ska berätta en skitrolig sak
loyd idag, efter att vi hade pratat - jaha, nu glömde jag ju säga det jag skulle. tack för att du påminde mig
frida - juste, du ska berätta nåt skitkul. tur att du påminde mig

image821

babybaby

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback