studyhorse

ja, jag pluggar faktiskt! och fort ska det gå, min skjuts kommer snart.

farmor idag - titta frida, en neger!
frida - men va? mörkhyad va?
farmor - nej? han är ju kolsvart.. en neger
frida - fan vad dum du är
farmor - va? vadå dum? heter det inte så?
frida - men nä! mörkhyad säger man
farmor - det är ju dom som är bruna som är mörkhyade. men dom svarta heter väl ändå negrer?
frida - ....

jag och farfar satt och pratade om englamordet
blablabla
frida - ja men vilken jävla dåre han är
farfar - ja ett nackskott skulle sitta fint
frida - mm, och han skyller på att han alltid har haft svårt att få tjejer
farfar (på blodigaste allvar) - ja han kan väl gå hem och runka som alla andra



jahopp nu ringde camilla och sa att hon är på g. hon ska hämta mitt nintendo 64 först, vilket innebär mariokart. LYCKA!!! gissa vad vi kommer sysselsätta oss med ikväll:)

BRA TACK HEJ! (som camilla hade sagt)

Kommentarer
Postat av: AnnMary

hahaha, i love donald :)

Postat av: JENNA

hahah! :)

2008-04-14 @ 21:10:30
Postat av: Karin

Hur menar du med tjorvigt med mina kommentarer?:)

2008-04-15 @ 10:25:38
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

nu behöver man ju inte ens skriva nån god längre?

2008-04-15 @ 11:32:41
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Fegon

Farfar var glad idag åt att Hv71 spöade "dom där jävla
Linköpingstattarna". Han berättade: "hojjhojj vad glad jag blev, när hv gjorde fjärde målet så sprang jag in till Lisa i andra rummet och skrek åt henne"

2008-04-15 @ 16:46:08
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: Camilla

haha ja jag vet inte varför jag säger bra tack hej när jag lägger på, det bara blir :D

2008-04-15 @ 18:44:44

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback