sick and tired

sara sov med mig inatt, och det var inte alls lika skönt och mysigt som på hotellet.

svimmade i hennes bil igår, och hon tyckte det var lite läskigt, så hon kom hit och höll koll på mig :)
varför är jag inte på skolan idag? jag har ingen aning. måste ju ha dragit en rövare till sara. men jag är faktiskt sjuk, har grymt ont i halsen, igen osv, men det hindrar väl inte mig från att fara på skolan :)

ska ta mig en walk nu snart, och sen kanske fara förbi skolan. får se hur långt jag orkar.

jag och sara var förresten och kollade på vårat nya hus igår, haha. jaja, skönt att flytta tillbaka till ghettot igen iallafall:) det enda positiva med att bo här är att snurran finns.

dagens konstanterande:
lyft på fötterna när du ska upp för trappen

image811

haha

Kommentarer
Postat av: therre

Svar: Ptja, nånstans däremellan ;)

Postat av: EMMA

Vad du jyrar Frida :D

2008-04-07 @ 11:14:11
URL: http://empooo.blogg.se
Postat av: Fatma

hahah! Vilken bild XD

2008-04-10 @ 16:40:31
URL: http://www.fatmas.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback