kixen och dröm

kixen har kört lite videobloggar åt mig och dagens outfit ala stinalee blandannat. mycket underhållande :) nu segar ju givetvis youtube så dom lär inte komma upp förens imorrn typ.

har tänkt berätta min dröm jag hade om brorsan här om natten, men då berättade sara sin dröm hon hade inatt som jag skrattade mig pissnödig av. haha, jag förstår inte att hon är lika dum i sömnen som när hon är vaken.

hon drömde iallafall att hon var på smällen och att hon var på sjukan för att föda. hon gick ut och tog lite luft och när hon gick in igen stod hela sjukan och skrek
alla - DEN HAR KOMMIT!! (ja, ungen alltså)
sara - va? nää? allvarligt?
alla - jaaa, den har kommit!
sara - whaaaaaaaaa.. kul!

och ja.. that's it :)

nu har jag just slängt ut kixen. vi har legat och kramats och sett film och spelat in ytterligare videobloggar. men kameran ligger här nånstans under allt bråte, och jag orkar verkligen inte söka fram den. har sovit till och från och ska gå och slå igen mina stora gröna nu.

image858
en typisk outfit-pose

mer bilder på
bilddagboken.se

har hunnit med finland, happis, kalas, promenad, nationella i matte, umgåsx2 osv idag. är helt _slut_.
har bytt jacka med camilla också. najsbajs.

nej nu är det tröttmössan som pratar. hörs imorrn

Kommentarer
Postat av: JENNA

HAHAH, verkligen inte!

2008-04-26 @ 09:37:57
Postat av: Camilla

Det tackar jag verkligen för :) Dock ser jag ut som en falukorv om jag stänger jackan så jag höll den öppen ;O

2008-04-27 @ 21:03:01

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback