festsugen!!

är det bara jag som är gryyyymt festsugen? det var riktigt länge sen jag var på sånt här humör. inte ens i umeå!
osh.. det värsta är ju att det inte kommer bli någon fest i helgen, då alla är upptagna med annat.
..om inte kixen får nåt spontant ryck och ringer och frågar om jag ska med dvs. hon är ju duktig på att vara spontan den där.

har ju varit och sett film. såg 21.. eller 23.. eller vad heter den? såg kanske 15 min, sen lockade hockeyn mer. jag blev biten i kinden iallafall, och nu pussade pappa mig där med sina söndersnusade läppar. det svider rätt friskt. ser ut som en övergödd finne typ.

gaaaaaaaah.
plikten kallar!

hv vann förresten efter förlängning. najsbajs.

image819
party.. någon?

Kommentarer
Postat av: soppe

pub i vitå imorgon, du ska int me? ;)
och filmen 23 suger, jag såg början av den, ungefär lika mycket som dig sen tog jag bort den från datorn, helt jävla värdelös. Och du, när ska vi slå våra skallar ihop å supa?

Postat av: MATILDA

jag är fest sugen :D tur att de blir fest idag ,muaha

2008-04-12 @ 14:02:39
URL: http://matildahammar.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback