bubbly face

sjukt hur glad jag varit de senaste dagarna. det är inte ofta jag och sara är på topphumör samtidigt, men det var vi igår. så vi åkte runt i hennes bil och sjukade oss och skrattade så tårarna sprutade. idag har varit en liknande dag. sånt gillar vi :)

som vanligt nu för tiden så bloggar jag i farten, jag har inte ens hunnit sätta mig ännu, haha. ska nämligen fara igen, måste bara byta byxor och skor, är geeeenomblöt!

image836

jag drog posen på skolan idag när jag väntade på sara :)

och jag pratade med en kille igår som sa att jag ska sluta photoshopa mina bilder. och han sa
"lita aldrig på tjejer som kan hantera photoshop". 1. jag har inget photoshop på datorn.
2. jag kan inte ens hantera paint.
jag ställer in kameran på svartvitt, så dom blir automatiskt svartvita. och ibland gör jag dem mörkare,
i ett webcamprogram, så sluta svamla.

pratade med walleballe igår och han skulle komma till kalix idag, eller till luleå, men till kalix till veckan. najsbajs :P

jaja, nu ska jag dra igen! herrå

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, Jo tack jag bombar gärna kommunhuset idag, skulle få mig på bättre humör för stunden! Även om det kanske slutar med livstids fängelse, men de är ju smällar man får ta ibland :O.

Postat av: JENNA

sv: yes, its very good.

söt bild förrsten! :)

2008-04-17 @ 20:49:58
URL: http://gucciime.blogg.se
Postat av: lloyd

söt tjej på den söta bilden med

2008-04-23 @ 16:38:08

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback