bilder

idag skulle jag umgås med camilla egentligen, men det tillät inte formen. hon ville dra med mig och se på loyds och jockes och deras match men jag orkar fan inte. har sovit hela dagen, och varit barnvakt samtidigt. men hon verkar ha skött sig själv :)

image823
jag och mickepicke. chaffisen:)
kolla mitt bitmärke på kinden!!

image825
baby provar kläder

image826
kirren var stolt för att hennes pojkvän var med i nån biltidning med 3 sidor, och framsidan.
och att han under familj även hade skrivit "flickvännen viktoria" haha.

image827
jag och kissen back in the days :)

image828
vi hos loyd. nån var inte stadig på handen:)

image829
<3

image830
danne :)

image831
loooooooydars:)<3

nä, nu orkar jag inte lägga in mer :)

ska försöka ta mig till kixen och hämta mina grejer.. bra det kommer gå.

Kommentarer
Postat av: Karin

fin klänning:)

Postat av: Anne

Vad fina ögon! :D

2008-04-18 @ 09:52:05

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback