sen sist

det har inte hänt så mycket sen sist. min bror har flyttat in i egen lägenhet och har därmed blivit en stor pojke. trots att jag inte bor hos morsan, där han bodde, så känns det konstigt att inte ha han där :) som igår när mamma ringde och frågade om jag kunde gå ut med hunden och jag röt i vanlig ordning till "men fredrik kan väl gå ut med han?" (+svordomar), men jag insåg snabbt att han inte bor kvar där.
nåja, jag ska fara och köpa han nåt fint till lägenheten och hoppas på sovplats :)
även en egen lägenhet är på gång nu, igen. bror tog ju min så jag får leta vidare. men det är nemas problemas. har ju boenden så det räcker nu ifall det skulle ta tid :)

jag ahr även försovit mig till skolan nu varje dag sen den började, om jag ens har orkat pallra mig dit. måste bli ändring på det :) tur att jag har en arbetslös pappa som gillar att stiga upp coh skjutsa mig ;)

sen är det väl inte så mycket mer. känns bara fruktansvärt bra att träffa pottan varje dag igen, på skolan alltså. hon gör mig hur jävla glad som helst jämt och ständigt och jag förstår inte hur hon orkar.

och förresten så har sara skallat sönder min näsa samt mina tänder idag. mindre mysigt. näsan är blå och öm, ena tanden ilar som fan, gommen värker osvosv. gör tillochmed ont i pannan. stryk ska hon ha!

yeye, verkar bli partyparty i helg. fast vi får se. hade ju tänkt vara nykter ett tag framöver nu, men vafan..

fick förresten världens gulligaste sms av värledns gulligaste människa igår "du är så underbar på alla sätt och vis, du finns alltid där, lyssnar, pratar, skrattar. jag vill aldrig släppa taget om dig. vill att du för alltid ska vara min vän. genom svåra stunder, då finns du alltid med. du är underbar på alla sätt och vis. jag vet att du inte alltid har det lätt, men du försöker för det mesta le iallafall, även om du inte är glad. och det är såna som dig det borde finnas fler av. sånna som sprider glädje, stöttar och bryr sig om. jag hoppas att vi alltid förblir vänner. jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan dig frida" maaaaaaaaassa gull! :)

nåja, nu ska jag slutföra det jag påbörjat (dx-ball), och sen ska jag gå ut och gå med tyzon. kanske far förbi brorsan med lite candy och cookies som vi tvingas sälja i klassen. tycker han borde ha lite gotta i läggan :)

pottan och annis, ni är och förblir världens bästa. det är ni som gör att jag överhuvudtaget stiger upp på morgonen, och ni som får mig att stanna kvar i den här jävla hålan. alla andra kan skita ner sig, ni är bäst! :) puss



lovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelove


sen måste jag säga att john mayer är min nya gud. fyfan vad skönt i öronen.

Kommentarer
Postat av: camilla

neeeej :( jag vill inte skita ner mig :(

2007-09-05 @ 16:22:34
Postat av: Pottan

Du är bäst ! Love you


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback