ytterligare ett bevis..

.. på mognadsfaktorn i våran klass. skitsnack alltså, fyfan vad jag hatar det. det handlar inte om mig, och jag ahr egentligen ingenting med det att göra. men när någon (som man förvörigt hatar) snackar skit om en nära vän blir man lätt irriterad. jag längtar så innihelvete till på fredag och klassrådet. vi ska ta upp allting då. allt från skitsnacket till klassresa och klassfest osv. vet iallafall en som kommer vara riktigt arg, och det är inte jag den här gången :)
jag säger inte att vi inte kan ha kul om vi är hos linda och peter i risön.. men vafan, vi är 26 tjejer som sagt, ingen går ihop med varann istortsett. kan ju säga att hälften inte ens kommer fara dit, och dom som far kommer inte ha något att prata om. jag och "rökargänget" vill ju ha svinfest, inte finfest. så vi ska nog styra en bygdegårdsfest samma dag som dom ska ha klassfest. jaja blabla.

jag och sara har varit hurtiga idag och gått hem från skolan. först var vi på stan och kollade läget dock. och imorgon blir det nog alko, om vi har bil. och fest i helgen, är taggad till max :) hoppas pottan kommer med också! saknar våra svinfester.

nu ska jag skriva klart arbetet om osteoporos och sen ska jag göra bort lite andra saker.

GE MIG VINTER!



tack å hej

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback