typiskt

städade jag igår? nej. pluggade jag igår? nej. satt jag framför datorn nonstop i flera timmar? ja.
jag kom mig inte i säng förens sent, men jag skyller på mitt trevliga sällskap :)
och nu har jag vaknat för kanske en halvtimme sen, utvilad, för en gångs skull. jag är ensam hemma, därför tar jag tillfället i akt att städa rummet nu istället, så jag kan tvätta kläder i samma veva. annars är tvättmaskinen alltidalltid upptagen.
såg film indirekt med patte igår också, S.W.A.T och bra var den :)

jag sorterade även lite bland mina bilder, och tog bort säkert 2-300 st, och satt allt i nya mappar. så nu har jag typ 5-6 mappar, istället för 400 som jag hade tidigare.

ikväll ska jag vara med sara och imorgon ska jag vara med tjejerna, vilket kommer bli nice. hoppas vi styr något utanför kommunen, är så satans less att vara i kalix.

image43

skulle fara ner på stan nu egentligen och köpa mig en jacka, men då vet jag hur det slutar. då kommer någonting dyka upp och jag kommer inte komma hem förens sent, och då är det alldeles för sent för att städa och så vidare. så jag väntar med staden till en annan dag :)

har absolut inget vettigt att skriva, så jag snör in en lista från pattes blogg :)
http://patrixxx.blogg.se

One three hill eller O.C: o.c
Ute- eller hemmakväll: båda
sex eller mys: mys, helt klart :)
Salt eller sött: salt
lyx eller budget: lyx
sommar eller vinter: vinter
Vad har du på dig en ledig dag hemma: mjukisbrallor/pyjamasbrallor/shorts, linne
Favoritresturang: i kalix? haha
Favoritfilm: beror på
Har du barn: nopp
Födelseort: kalix
Smeknamn: fjixen, frida, åström, fiffo;)
Favoritfärg: svart och lila
Drömprinsessa: hm..
Har du varit kär: aa
Favoritlåt: i'm yours, delilah, osv
Maträtt: grillat
Favoritresemål: thailand
Favoritblomma: öööh..
Tycker inte om: läxor
Senaste sjukhusvistelse: kommer inte ihåg
Favoritdricka: saft :)
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: nån äckelfärg
Vad gör du när du är uttråkad: spelar bubbleshooter
Missbruk: snus, idomin och brunkräm
Vän som bor längst från dig: moa
Vad retar du dig mest på: vi op:are brukar sitta och reta oss på (och skratta åt) tjejer som springer förbi hela tiden med klackiskor, och så tighta kläder att det bara ser sjukt ut. sen kan dem inte ens kan gå i skorna och allt bara ser stört ansträngt ut gör det ju inte mindre kul.
Läggdags: oftast vid 2 när det är skola.. 6-7-8 på helger
Husdjur: jepp en vovve :)
Skostorlek: 36 typ
Syskon: mm.. 2 st och en en låtsas, eller vad det blir :)
Favorit pålägg: äter inte sånt
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: vet faktiskt inte. hjärt- och lungfonden kanske
Vilket är det vackraste ordet: perspektiv, när pottan säger det. haha
Bästa bok du läst: läser typ inte
Är du Internetberoende: ja
Favoritparfym: love by.. lily prune. annars escada
Gillar du snö: alot!
När köpte du något åt dig själv sist: igår
Vilken är din bästa egenskap: beror på vem man frågar
Vilken film såg du på bio senast: ingen aning
Senaste köpta skiva: blabla
Favoritgodis: lysmelk och fillidutter :)
Studier eller jobb: jobb
Bästa kompis: jag har många :) kixen, annis, pottan, sara, camilla
innerstad eller liten ort: liten ort
Nytt eller vintage: nytt
Mitt bästa köp: ja eftersom att jag aldrig köper något själv så vet jag inte. men pappa köpte en bra dator åt mig här för ett tag sen :)
Mitt sämsta köp: jag köper alltid värdelösa saker
Mitt dyraste köp: måste ha varit datorn.. eller tvn.
Mitt billigaste köp: hm?
Mitt senaste köp: en tidning :)
Mitt önskeköp: lägenhet, ge mig!

det var ännu en anledning att dra ut på städandet. men nu jäklar :) so long

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback