Sjuk humor

jag har varit en sväng till pottan idag.. satt bara och snackade skit och tog oss en promenad ner på stan.. blandannat.
stod på coop och kollade efter drinkböcker.. måste köpa mig en tror jag :) kollade även i lite gåtböcker, och jag med min värdelösa humor alltså.. hahah

varför blir vissa skalliga?
- för att dom tappar håret
hahahhaa

- Mamma, jag går ut och leker nu.
- Med dom där byxorna?
- Nej, med min kompis.

jag äger tio par gymnastikskor, ett par för varje veckodag.
samatha fox, utvikningsflicka och popartist

Det är så oerhört kul att skjuta och träffa alla sina gamla kompisar.
magnus Petersson, bågskytt, OS-hjälte mm om sin comeback, avd Inte så bra, kanske.

Du måste ta det på engelska.
Tomas Wallgren, Luleå hockey, irriterat till domaren vid en avvaktande offside förra året när linjedomaren flera gånger ropat ?offside? utan att Lubos Bartecko hört det, avd Hemspråk?

alla barnen hette sune utom lasse, han hette hasse
hahahahahah.. det där dog jag och kixen åt dagligen förr

2 muffins satt i en ugn
- åh vad varmt det är här inne
- aaaaah, en talande muffins

- frida.. du blöder näsblod!
- va? vars?

och så vidare :)

har även lyckats klämma i oss stipsmeny på stan. eller kycklingmeny i pottans fall :) nu vill jag aldrig mer ha mat.
det var allt för nu. ska fortsätta städa och se hockey, sen ska jag ut.
lär väl komma en hockeyuppdatering senare :) skröder är tillbaka, vilket känns jävulskt bra :) och föredetta modospelaren morrison debuterar med frölunda idag. svikare! nåja, vi brukar ju vara bra på hemmais, och har vunnit stort mot frölunda tidigare. let's keep it that way.




Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback