ricki

jag måste bara säga att så nostalgisk som jag var igår har jag nog aldrig varit. jag kom mig inte i säng förens bakom 3 någon gång. och skulle precis slå på tvn och se en film, men vad ser jag då att dom visar på tvn om inte ricki lake, som var den bästa talkshowen jag visste för flera år sedan. så jag la mig ner i sängen och började titta och skratta åt allt hon sa, men kände att det inte kändes helt rätt, så jag gick ner och hämtade ett glas saft som höjde mysfaktorn. sen halvlåg jag där i sängen och såg på min underbara ricki, som förövrigt pratade om sex, vilket bara det är spännande, haha. sen började jag tyvärr se någon halvdålig film på nån +kanal och kunde inte somna förens bakom 6 någon gång. och klockan 10 vaknade jag i vanlig ordning av en arg lillasyster.

idag var tanken att vi skulle fara på alko, men vi har ingen bil så det blir det väl ingenting av. ytterligaren en orsak att inte dricka i helgen :) men middag verkar det då bli ikväll.. tror jag. om det inte blir imorgon? aja, det blir nog bra oavsett.

nu har jag precis duschat och pillat i några vita slingor i håret, och tagit ut dom rosa, så nu matchar inte mitt nagellack nåmer.. 2bad.

var även hockey igår och modo förlorade mot cpfrölunda :( frölunda var dock grymma igår, särskilt den föredetta luleåspelare fabbe. men jag tyckte krizan skötte sig ruskigt bra i målet, däremot de övriga spelarna hade lika gärna kunnat stanna hemma. jag hade gjort det bättre.

image39


nu ska jag plugga lite innan sara ringer och förhoppningsvis har fixat skjuts. gårdagens pluggande blev ju inte riktigt som det var tänkt. haha. medans sara pratade med loyd i telefonen så skrev jag en fallbeskrivning om astrid 63 med inkontinensbesvär, alkoholproblem, katt och bil, utan körkort. och sara 18, men grava snarkningsproblem och så vidare. sara skrattade så hon grinade :) aja, blir nog seriösare idag utan sara här.






so long! :)

..och nu vet jag vars jag har dig. trodde inte på riktigt det om dig.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback