lista

Namn: frida
Skostorlek: 36
Hårfärg: mörkbrunt
Jag blir glad av: patrik, musik och kixen

Vem kramade du senast?: ida
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: oftast pottan. annars mamma :)
Vad skulle du behöva nu: en thailändska som kommer och städar åt mig
Vilken tid gick du upp idag: blev väckt kring 11-12
Vad var det första du sa i morse?: kommer inte ihåg. Frågade nog vem som hade satt en morgonrock på mig
Har du sovit i din egna säng inatt?: näpp

Senaste personen du skickade sms till: jonas
Senaste personen du fick sms av: jonas
Senaste personen som du ringde till: annis
Senaste personen som ringde dig: davd tror jag
Senaste personen som fick dig att skratta: tomme
Senaste personen du hörde sjunga: lillebrorsan
Senaste personen som fick dig arg: sara, vem annars :)
Senaste låten du lyssnade på: sean kingston - beautiful girls
Senaste låten du laddade ner: minns inte
Senaste tv program du tittade på: öööhm.. sporten tror jag
Senaste personen du tänkte på: nu tänker jag på min pappa.. av okänd anledning :)
Senaste kärleken du var med om: ööh, haha. Vad räknas som kärleken?
Är du kär i någon: njääe

Vilket shampoo använder du: Vo5
Vilken parfym använder du: love by.. lily prune, escada

Vad är du rädd för: björnar och mörker

Har du nånsin gråtit över en pojke: mm
Har du nånsin ljugit för någon: jopp

Dagens dryck: powerking
Vad har du gjort idag: sett hockey, varit med sara, och hos pottan, och mamma, och stan, och ute bara
Var det kul: japp

Vad är du allergisk mot: mjölk och lögner
Var har du ont: i hela kroppen
Använder du hårspray: sällan
Var du glad igår: oja
Spagetti eller makaroner: makaroner
Mer värt än guld: diamanter tror jag höhö


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback