ikväll

jepp, det verkar bli fest ikväll iallafall.. vars vet jag dock inte. är som inte sugen på hotellet ändå.
skulle vara nice att börja hos pottan och sen söka sig någonstans :) förfest hos pottan är standard, och det slår garanterat det mesta :)

jag kom mig i säng alldeles för sent igår, eller alldeles för tidigt imorse snarare.
sara och jag såg idol hos mig först, efter att jag hade briljerat i köket, haha. sen drog vi på stan en schväng och sen till morsan och såg utröstningen. sen drog vi iväg på missions. var blandannat ute och sprang, haha.
direkt vi kom hem slocknade sara och jag satt och lallade vid datorn tills jag somnade.

morsan ringde och väckte mig efter 11 någon gång, av okänd anledning. men nog somnade jag om för det :) var gode trött. och nu känner jag mig bakis och får knappt upp ögonen, trots att jag försökte duscha mig pigg.

eftersom att jag är ensam hemma istortsett varje helg och hatar att sova själv, så har sara lovat att ställa upp inatt igen. brukar dock kvitta om man är själv eller inte när man har fått i sig lite alkohol.

nåja, ska fortsätta städa rummet nu och sen blir det att se modo - färjestad. fan ta modo om dom förlorar och förstör min kväll. men jag känner att vi är på g, och färjestad brukar ju inte vara så svåra att slå, och vi brukar vara grymma på hemmais :) skröder verkar dock inte ska spela idag heller :S däremot är warg tillbaka, och yetman ska få spela sin första match på hemmais. nicenice.

nå nu måste jag gå och städa. man tar sig fan inte ens in nåmer. sara drog världens vurpa när hon skulle in hit igår. haha.
jag sa att hon måste lyfta på fötterna och klättra över första kartongen, men klantarslet snubblade och landade på alla andra grejer och snurrade några varv. jag hörde hur det kraschade i påsarna, vill inte veta vad som gick sönder :) sen skulle jag hämnas och bitchslapa henne, eftersom att hon slog mig på skolan i veckan och gav mig tinnitus, haha, men jag vrickade handleden istället och ser ut som ett sär när jag försöker röra handen. aja, shit happens.

jag och anton satt förövrigt och briljerade med våra språkkunskaper igår, haha. det gick ju lite som det ville. har iallafall lärt mig lite mer finska, samiska och bondska. inte illa!


vi ses :)



är inte så mycket
space som sagt

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback