farmor är det bästa som finns :)

yep, det är hon! :) satt och kollade igenom bilder från när vi var i thailand, så jävla kul hon och jag hade det :) med våra snygga thailändare, haha.
aja.. ska nog gå dit snart och prata av mig lite. igår när jag var där låg vi bara och chillade och diskuterade världssaker, sen bjöd hon på middag.
det finns nog ingen som förstår mig bättre än vad hon gör

kul att jag har några vettiga bilder på henne då.


farmor är magneten! alla thais flockades runt henne, haha


jag, erik och kamelerna :)


farmor och farfar


farmor :P


hujj..



puh..
nu har jag lyft upp 2 kartonger (dom andra var för tunga, så pappa får ta dom sen) och några påsar med kläder. känns bra att kunna ha på sig lite med varierande kläder igen, och inte bara de som haft turen att vara kvar i rummet under flytten :) nu har jag iallafall gjort bort träningen för den kommande månaden. känner vilken träningsvärk jag kommer ha i armarna och benen imorrn :)
är sugen på att se vad som finns i de 20 övriga kartongerna, så jag ska gå och streeesa på pappa.



Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback