:(

ångest. aldrig varit med om värre. usch.
jag är inte ett dugg bakis idag. bara trött och jävligt törstig.
däremot så mår ju psyket som det förtjänar :/ fattar inte varför jag alltid ska vara så jävla dum i skallen. skjut mig.

jag, pottan och sara satt hos pottan och drack och sökte oss så småningom ner på hotellet. värt? hm näe. hann inte ens se vad det var för folk där, var helt lost. pottan fetdissade mig, sara försvann som vanligt. träffade soppe, helle, frida2 och terror, de ligisterna, vilket typ var höjdpunkten på kvällen. sen kom pottan och fegge, skulle styra efterfest hos pottan, så jag drog dit alla jag såg, men jag skulle bara följa anton hem, som bor på folkhögs. och där träffade vi dick och beboy, som vi lurade till pottans efterfest. men icket att pottan var hemma :) haha. 2bad

jaja sara ringde och väckte mig imorse och min första fråga var
- sara.. var det igår vi drack?
så jävla trött är jag.

nu ska jag duscha och sen dra nåt gammalt över mig.



:/ förlåt





Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback