växtvärk?

är det möjligt? knappast. jag är "trött" i fötterna och knäna, samtidigt som det typ ilar. jag hoppas att det är växtvärk, för jag har fan inte gjort något ansträngande idag :)
ikväll har jag busat lite med sara. eller busat och busat. vi gick till snurran, köpte godis och julmust, satt oss i busskuren och var allmänt efterblivna. nu är det iallafall bevisat att sara lider av någon form av personlighetsklyvning :) jag ska inte gå in på varför. haha

när jag frågade om hon inte kunde vara tyst drog hon igång nån form av sång
- jag heter sara och jag tänker inte va tyst lallala (hon slutade aldrig sjunga)
sen gick hon bakom mig och lallade och jag orkade inte lyssna. men då hörde jag hur hon började
tokskratta för sig själv. och sen sa/sjöng hon typ "jag heter oveeee ee eeeee.... INTE" ungefär hela vägen hem.

"sverige bra land! turkiet.. ingenting" sen har hon pratat engelska/svenska och något randomspråk hela kvällen så jag har bara fått ont i skallen :) hon har även hunnit ligga i en och annan snödriva.
haha sen hade hon med sig några olika glasögon. det puckot har ju gått och fixat sig taskig syn och måste bära glajjer.. och jag säger bara en sak, sara ska fan inte ha glasögon! hahha
hon stod provade massa olika och sa olika grejer med olika tonläge och frågade om jag kunde ta henne på allvar. men det kunde jag ju givetvis inte :)

nu har hon just lämnat mig, tack och lov. haha.

vi delade upp oss. jag ville se 5an och hon 4an, så hon fick ta tvrummet, och jag tog sängen. jag hann bara lägga mig så somnade jag, och vaknade typ 9 när pottan ringde och drog ut mig för att röka. varken hon, sara eller pappa tycker jag ser vettig ut någonstans, och jag känner mig rätt down faktiskt. så jag tror jag ska sova så jag slipper vara arg för att jag alltid är sick :)

har även lyckats med ytterligare en intelligent grej tidigare idag.
jag skulle tvätta "håret" på min jacka, det som sitter på huvan. så jag och pottan traskade ner i tvättstugan och började tvätta, och sen tyckte jag det tog för lång tid i torktumlarn, så jag tänkte att om jag manglade kanske det skulle trycka bort allt vatten, och mycket riktigt, det gjorde det. men nu när jag skulle sätta tillbaka det igen insåg jag att mangeln hade tryckt ner alla knappar, som man sätter fast den med alltså. och det är stört jävla omöjligt att få dit det igen. haha.

aja, jag ska hävva mig i säng nu snart. ska upp före fan imorrn. ska på möte, sen med pottan till skolan och hämta nå grejs, sen manhem, sen hem om jag hinner och sen bögpraktiken. usch, tur att det bara är 3 dagar kvar nu. 5 i värsta fall, men dom borde jag slippa eftersom att min handledare inte är där de 2 sista dagarna.
anki kommer även till praktiken imorrn och ska kolla hur det går, och förmodligen få nå omdömen, så egentligen behöver jag ju inte fara på praktiken efter imorrn :)


såhär ser sara ut när hon dricker cola samtidigt som hon blir sparkad på benet. min mössa har varit på många huvuden nu :)


sen blev hon mad

och nu muckar datorn med mig så jag orkar inte ladda upp nåmer bilder =)

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback